Thursday, June 5, 2008

Mood Swing..

I'm not in the mood of blogging now....kepala ku sakit, tekak dah perit and idung sumbat which are symptoms of demam selsema...benci betul la...

I'm off for two days to take care of Adam yang demam panas, keluar campak yang tak abis lagi keluar masa dia baby dulu...abis menggerutu muka anak bujang aku..seb baik comel lagi..Masa demam ni he was so mengada-ngada, aku nak kencing pun tak dapat. Dia tak nak ngan orang lain....attached to me until babah dia balik keje, to make it worst, abang keje balik lambat for the whole week...dalam kul 11 mlm camtu baru sampai, aku la yang bertungkus lumus tidokan dia yang merengek-rengek itu...

Balik masuk opis hari ni keje bertimbun, ,macam tak caya aku tak on internet sampai dekat waktu lunch, selalunya the first thing after switch on pc opis ni ialah browse blog segala blog, email segala mak nenek la...baru buat keje....hahahhahah sungguh produktif cik puan mazz kita hari ini ya puan-puan...

So, tak de idea nak ngomong apa lagi, nanti datang idea aku sign on balik yer....

No comments: