Wednesday, June 11, 2008

Aku Mandom...

Aku meminjam tahap ke'mandom'an cik okino beberapa hari ni...Aku tak tau kenapa.

Pagi ni lagi membuatkan hati aku berdebar-debar, for what reason..let it be a secret for a time being and for those who knows or teka-teka macam tau je..buat tak tau je la yer...

Aku jadi takut, takut nak kol or amek tau awal-awal sebab takut berita itu berita tak best. Maka aku menalipon mr. hubby dan dia menasihatkan aku supaya jangan gatal tangan nak tepon-tepon. Let it be and sooner or later we will know..tapi bini dia ni yang ala-ala mau tapi malu..nyampah.

Mesti korang macam hampeh je rasakan?? nak secret-secret tapi pegi publish dalam blog. Apa ke mengong?? Tu la aku cakap aku mandom 2-3 hari ni....mandom + bengongs...
Dah la malas nak mengaruttt...

1 comment:

noniey said...

memang hampeh la ko mazz...penat je aku baca n pikir2