Wednesday, June 18, 2008

I'm back but feelin' not sooooo goood...

Aku diserang Viral Fever....menggeletar kaki tangan gigi segala bila kena attack. Bila makan ubat, an hour after that baik dah...boleh senyum-senyum gelak-gelak semua....It's started on Monday...aku datang opis ngan badan yang sengal-sengal...dah tak sedap tekak dah time tu. Sekali tu dalam pukul 9 camtu aku rasa panas semacam je badan ni, tang mata dah rasa berair jek. AKu pun pegi la klinik panel. Sekali tu klinik tu ada 5 orang lagi tunggu giliran. Klinik tu pulak terkenal la dengan ke'slow'an doktornya periksa patient...aku tunggu situ dari kul 9.35pg, nurse panggil masuk bilik doktor kul 10.25pg....nak pengsan aku tunggu kat situ. Aku selamba rawk je tido kat kerusi panjang tu..lantakla, kepala rasa berat sangat...Doktor check suhu amekkao...40.5...boleh goreng telur...dapat mc 2 hari...balik umah, menggigil-gigil....sampai la hari ni still gigil2 kalo kena attack....tapi aku masih di sini, ye di work station ku yang sangat bersepah ini. Siapkan keje yang tertangguh-tangguh sebab aku ssakit nih. Sebenarnya aku mc lagi tapi gagahkan diri masuk jugak. Kang aku mc sampai jumaat naik keje isnin terus submit surat chenta kat bos, mau dia meroyan pulak....

Oklah..nak layan blues jap...

No comments: