Thursday, July 31, 2008

Tagged by Pn Iszan...

Dah berzaman dah iszan tag aku, tapi baru la ni berkesempatan nak buat...sori ticer anak murid lambat buat keje skolah...


**RULES***
“The rules of the game get posted at the beginning. Each player answers the questions about themselves. At the end of the post, the player then tags 5 people and posts their names, then goes to their blogs and leaves them a comment, letting them know they’ve been tagged. Let the person who tagged you know when you’ve posted your answer.”
***END***


Question 1:
What were you doing 5 years ago?
Kalo 5 tahun maknanya umur aku 23 la...kalo umur 23 bulan tujuh skrg ni aku baru jek masuk keje kat HCM Engineering as Quantity Surveyor selama 4 bulan...

Question 2:
What were the 5 things on your to do list today?
1. Lecture kelas Building Services jap tadi
2. Blog-hopping
3. Semakkan kepala buat calculation for structures
4. Mengumpat
5. berangan nak makan apa lunch nanti...aku lapar tahap gaban okeh...

Question 3:
What are 5 snacks that you enjoy?
1. Kinder bueno
2. Danhua Cake - benda ni macam kopok bantal, dalam dia ada inti kacang tumbuk, lapisan luar tu kaler krim...satu baris ada 6 bantal kot..selalu dia jual pek-pek salam ada seploh...sedap woooo...
3. Maruku...yang bergerigi tu lagi sedap..aku suka time deepavali...banyak jual benda nih....
4. Big Apple donuts...tak kira apa flacour pun...uuhhh sedapnya, kat Shah Alam ni kat ne ada big apple?
5. Sudah semestinya Abang Misai kita iaitu Pringles or Mr. Potato Chips...snack lain aku jarang makan...aku sangat jaaaaaaraaaanggg makan kopok-kopok cikedis...

Question 4:
What are 5 things that you would do if you were a billionaire?
ni namanyer soklan utk mat jenin
1. first, sedekah kat rumah kebajikan...ni wajib, kalo tak pendek rezeki..
2. Bayar hutang rumah, kredit kad segala loan mak nenek semua...
3. aku nak belikan tanah siap buatkan umah mak & ayah aku...beli untuk aku, abang and adam juga...
4. bagi duit kat adik beradik aku...
5. aku nak simpan duit banyak-banyak pastu guna duit dividen dia jek untuk belanja....

Question 5:
What are 5 jobs you’ve had?
1. Masa cuti penggal tingkatan 2 aku tolong makcik aku jadik atendan pam minyak stesen caltex dia....
2. Pastu masa blaja, praktikal je la...aku tak penah keje, praktikal 3 kali tau...
3. Pastu keje kat Perunding Kos Putra - QS COnsultant for about a year..di sini la aku bechenta ngan laki aku...hahhaha sian pakwe aku masa tu...
4. Pastu keje kat HCM Engineering Sdn Bhd dari March 2003-July 2008...
5. Pastu aku mencampakkan diriku menjdai government servant kat UITM ni...semoga yang ni jadik kerjaya last aku sampai pencen...

so, dah abis nak tag saper ek???

aku baik ati, aku tag sikit orang jek

1. Kak Gee-Mama Ayyaz & Akim
2. Halen - Mamaa Nasya Jr.
3. Noniey- Mama Aqil Syahmi

sila siapkan tugasan anda, nanti tak dek carry marks..

1 comment:

gEe Eunjo said...

cikgu maju..
sy siapkn kj sek cikgu lmbt sket la ye..sbb sy ada mengodit dan diodit mgu dpn..hrp maklum..huhuhu..