Tuesday, July 15, 2008

Aku rasa bersalah sangat...

Semalam kan aku balik ngan kak zura je, plus adam and aisyah sofea, my sis's adopter daughter...abang balik lambat kena buat OT...tension seh...

Sampai je tempat parking aku amek barang-barang semua. Nak tau apa adam buat? Turun-turun je habis dia raba semua ekzos keta orang, tangan itam, abis celorang-celoreng muka dia macam komando...pastu bila aku cakap Adam Don't! lagi dia buat. Pastu dia jerit-jerit nak kunci keta then nak tonyoh kat but keta orang. Hangin jek aku! Bila aku amek kunci dia duduk kat lantai parking yang maha kotor tu nangis-nangis nak jugak...Aku ngan kepala sakit sebab tak cukup tido, pastu panas pulak..dia buat perangai lagi...dia pulak boleh berak satu pampers penuh..lagi nak notty, montot tengah penuh bahan buangan....aku kepit jek dia without pegang bontot dia..pastu bawak dia masuk lif...dia meraung tak hengat nak main lagi...

Pastu aku dah hangin satu badan aku lepuk dia kuat giler kat tangan, berbekas merah tau...dia nangis kuaaattttt sambil pandang aku berjujuran air mata. Aku masa pukul tu memang gerammmmm sangat tapi bila dah pukul tu bersalah giler bila pandang muka dia...masa aku basuh berak dia aku usap-usap tangan yang aku pukul tu...dia pandang aku cium-cium muka aku...sedih nya...sorry adam, mama tak sengaja pukul adam...adam notty sangat, mama penat...malam tu aku bawak dia duplicate kunci kat spektrum ampang aku belikan dia A&W Bearly Kids Meal....ubat untuk adam sebab kena pukul ngan mama.

Sampai malam masa tgh buat lecture notes tu aku dok pikir-pikir lagi kenapa aku pukul dia kuat sangat....hmmmm it's my mistake coz not able to control my anger and being extra ordinary exhausted..

No comments: