Friday, July 18, 2008

About Menjadi Lecturer Pengiring Lawatan..ahaks!

Kelakar je baru masuk seminggu tapi dah kena pegi bawak bebudak lawatan sambil belajar ke sambil shopping?

Ni side task tau, tunggu je every sem mesti ada bebudak approach with theie sweetest smile ajak ko pegi memana...

And my destinations (mind you it's more than one) will be???? jeng jeng jeng destinations which i want to get rid most...which are Melaka & Johor...nak tersembur air aku minum bila student datang kata lawatan kat Melaka ngan Johor...ya ampun! Tak de tempat lain ke nak pegi..kat johor aku tanya dok mana, diorang jawab...UTM..nak muntah dah ni...aiyakkkk bosannya kembali ke tempat lama...

Ada satu kelas ni egi mana tau, Langkawi, pastu ada yang pegi Sarawak, pegi Sabah, Penang, Terengganu, Kelantan...all around Malaysia la..tapi kenapa aku Melaka ngan Johor????? Menci menci menci...tak suka....kalo gi tengganu boleh beli batik ke, kelantan boleh shopping tudung, langkawi lagila heaven....sarawak aku suka....boleh gi serikin...bebudak ni aku tau, bukan nak site visit sangat, nak gi berjalan ngan shopping sebenarnya...

Dah le tu, group aku pegi 10-14 August nanti...bapaknya lama..mampos nak ganti kelas..dah le kena hari selasa ngan khamis yang mana kelas aku semua double..aaaa parahhh....tensen gue ni..tensen sebab pe tau? sebab kena pegi lawatan tenpat kurang best...

1 comment:

Azury said...

Haha... lawatan ke UTM? Agaknye student2 kau tau lecturer ni dulu belajar kat sana, bole jadik tourist guide diorg :p

Anyway, have fun! Next trip demand lebih sket!