Thursday, April 15, 2010

Macam mana la ye?

Cikgu nak handle 50+ kids age from 3-6 years old...kalau 6 tahun tu dah tentu paham bahasa dah..yang aku risau dah tentu la adam and 2 lagi kembar tak seiras dia tu (cousins dia la). Cemana ek?

Sekarang ni tetiap pagi practise sukan. Nak ada sports day kot. Boleh ke anak aku ni ikut arahan? selalu kat umah dia yang bagi arahan...kalau aku yang instruct - lebih banyak yang aku buat sendiri balik dari yang dia buat.

Pastu my sis pulak cakap nanti ada rombongan, like last year her son dibawa ke wetland putrajaya, kilang coklat kat sri kembangan dengan makan mcdonalds. Pastu adam pulak kalo mcdonals ingat cukup happy meal takat 4 ketul nugget or seketul ayam...dia sekarang ni kuat makan hokeh. Ayam sekali makan 2 ketul..nugget dari dulu memang kalo beli happy meal memang kena beli another 6 pieces nugget. Beli happy meal jugak sebab nak toys and ada fries..kalau beli ala-carte aku selalu beli nugget 6 pieces ngan toys je..tapi tak de fries takleh pulak...adeh la..sib baik sorang, kalo berdua bertiga mau aku kena tolong basuh periuk kuali kat mcdonald tu. nampak gaya kena bagi duit extra kat teacher dia suruh beli makanan extra kat adam. Kalau tak bagi pergi kesian pulak...ye la kawan lain semua pegi, and sepupu dia yang ada abang kat situ (anak my sis la) mesti la kalo abangnya pegi, adik pun nak..dah adik pegi kang cerita-cerita pulak kat adam ngan airin cemana...

Hmmm hopefully ok la semua.

No comments: