Thursday, April 29, 2010

Happy 5th Anniversary To Me..

Tomorrow is my 5th anniversary..tepat 2.20 ptg sah aku bergelar isteri kepada Mohd Rais Ismail.

No celebration, mungkin keluar gi layan iron man..nak gi kemaman patutnya, tapi macam sengkek pulak, maklumle peti ais tu amek bajet jalan-jalan...

Takpe, even tak gi holiday, tetap celebrate jugak...spent masa ngan family lagi best...ronda-ronda KL (ayat orang sedih tak ber-wang nak gi holiday)...

nak gugel gambo tepek sini pun tak leh, sebab internet cam harammmmm kat sini.

6 comments:

eZa said...

happy anniversary babe! ;)

~Zila Zul~ said...

mazz, sama la pulakkan aniberseri kita...aku pas asar nikah. ko awal beberapa jam ;)
tp laki ko ada disisi...aku kena belated anniversary la nampak gayanya nih

~HAPPY ANNIVERSARY BEBEH!~

Sue said...

happy anniversary!!!!!

kirana said...

dah 5 thn ko!
mesti celebrate besar2 ni ehhehe


happy anniversary...org kata dah habis cabaran 5 thn pertama...dah selamat..tunggu nak masuk 10 thn pulak

mazzuana said...

eza, zila, zue, ana : thanks everyone..tak celebrate apa pun..lepas ni tunggu 10 tahun punya anniversary pulak.

gEe said...

happy anniversary mazz!