Monday, April 19, 2010

Body builder?

Yesterday kan aku sort baju pregnant nak bagi kat my SIL...pastu gatal-gatal la pegi try kan..konon bajet baju pregnant besar kan apekehal ko tak pregnant tak muat kan???

Sekali tu...tang lengan tak muat you...tang perut pinggang bahu dada semua boleh longgar-longgar lagi....arggghhhh takkanla masa aku preggy yang berat mencanak sampai 92.5kg dulu lagi kecik dari sekarang? ahhhhhh tidak...nehi nehi kabi nehi..

Benci betul la...en rais macam nak gelak tapi tahan-tahan (mesti dia bajet spesis apakah aku ni kan? lengan besar macam hampeh je...). Tak boleh jadik ni, kena diet sikit la...kali ni nekad tak nak diet makan apa-ke-jadah-makanan-minuman-untuk-slim tu lagi....diet secara sihat...nak jalan-jalan sekitar kawasan rumah, naik ke parking 2 tingkat pastu naik umah tingkat 9 guna tangga.

Kalau tak buat camtu mau aku kena tukar sliding door jadik main door rumah. Hehehehehehheh


Mungkinkah akan menjadi begini....aku rsa lengan aku 20% dah macam tu kot...
Pics from google

No comments: