Tuesday, February 3, 2009

Last part of Bandung

Last day kitorang ronda lagi sekali Pasar Baru, then pegi Grande balik, then pegi Rumah Mode...i like Rumah Mode very much sebab banyak choice even mahal sket comperd to other outlets.

Habis meronda kat Grande (nak abiskan duit rupiah yang ada) kitorang balik umah berkemas untuk balik. Aku sempat anta baju gi dobi lagi sebab nanti balik KL dah penat tak kosa aku nak basuh baju segala...just masukkan baju wangi dalam lemari je..hahahha

Sampai airport terus check in. Adam tido time ni...Panjang giler la nak beratur. Titak berat beg yang nak masuk perut kapal ialah...46kg..wallaweh....excess baggage 16kg...aku kena bayar RM288..sib baik terima duit RM tau...

Airport yang cokia...kecik giler

Sementara tunggu kakak aku check in (dia lagi hebat excess jek RM350)aku gi kedai souvenir carik tempel kolkas (fridge magnet daaaa...). Susah nak carik benda nih kat pekan dia. Alih-alih dalam airport rupanya. Aku korek abis duit rupiah yang ada, aku abiskan beli fridge magnet tu..satu dalam RP35,000. Seploh hengget la lebih kurang. Aku beli 10 ke 12...

Tengok adam..tu baru lepas bangun tido..


Kami terbang pulang masa sunset....


Dah tu terus masuk ke bali berlepas. Ok la tempat dia. Tapi flight lambat. Sampai KL pukul 9.30 camtu naik cab singgah umah mak amek keta terus balik ampang.

Sekian sahaja percutian kami kali ini.

No comments: