Friday, February 13, 2009

Live from Kota Kinabalu, Sabah

Well...i'm in Sabah for 3 days..friday to Sunday...aku sampai pukul 10.05am tadi..

Pepagi lagi abang dah hantar gi KLIA, naik flight pukul 7.30. Di pagi hari akudah sopink, beli tudung tierack satu...huahahha

Sampai KK, dari airport nak ke Novotel 1 borneo ni taxi fare ialah RM40..hamek ko..takpela, janji dekat aku nak gi event area. Dah survey booth aku kat mana. FYI, aku ke sini as representative Fakulti aku ke Karnival Pengajian Tinggi Negara anjuran KPT.

Best la 1borneo ni...branded boutique la banyak kat sini. Nine West, MO Outlets, Guess, Elle, MNG, Charles & Keith, Adidas, Puma, UOMO, Calvin Klein...memacam lagi la..Tadi sementara nak tunggu diorang prepare room untuk aku, aku sempatla tawaf shopping mall dia tu...terrrrrr rembat pulak wedges Charles & Keith satu..beli fridge magnet, beli stokin adam and sopink barang makan kat Giant.

Then dah beli semua baru aku masuk bilik hotel ni..Bilik dia shantekkkkkk....yang kelakar, ni first time la aku jumpa dinding bathroom dia is a GLASS..yes you can see me in there...TV LCD Screen...neutral colour la bilik kat hotel ni...jangan UITM tak bayar claim aku nanti udahhhhh....aku guna rate govenment dapat la kurang
sket..kurang RM30..huahhahah bolehla...



ok, aku nak tengok TV ngan dvd ayat-ayat cinta yang aku beli kat speedy tadi...okeh..babai..

2 comments:

ZahirMD said...

ape yg cik puan ni wat kat tempat saye tuh?
1Borneo sebelah umah je...
hehehe...

mazzuana said...

saya jadik wakl FSPU jaga pameran...tak pasal-pasal je