Friday, February 6, 2009

Benci Tau Macam Ni...

Benci betul bila tengah bersemangat, semangat aku patah sebab laki aku yang patahkan..

Ceritanya cenggini..

Semalam sibok bising suruh aku book flight gi Langkawi (langkawi lagi...aku dah jemu, dia tak jemu lagi..huhhahah layannnnn), pastu bila dah pilih-pilih tarikh tadi and harg a memberangsangkan, aku kol dia...

Terus kata tak payah...sebab dia kena mintak cuti lama....huh benci betul...

lagi satu aku nak membebel...kompeni hapa yang asal ko cuti jek tolak gaji? Asal cuti jek tolak gaji? Tak de cuti tahun ke???? Aku bengang ni...asal laki aku kol hr suruh cek cuti dia ada berapa tak penah nya nak cek..bangang...aku hanginnnnnnn....

4 comments:

i.s.z.a.n said...

tu sama kes cam kompeni bangang aku, asik nak kata unpaid leave je, awal tahun, xde amik leave tetiba unpaid leave, bebal!

Mai Okinokiyo said...

mazz, ko cuba tnya laki ko dia keje permanent ke contract hehhe..ampeh la company mana tu supaya aku tak apply keje situ...

yurn said...

mazz.. hubby aku pon camtu.. kalo mc/time slip jer trus tolak incentive allowence.. pastu kene pakse amik cuti panjang time CNY plak tu. cuti dah la sikit.. status pekerja tetap.. tu yang aku berkobar2 nak suh dia masuk gomen ehehee...

mazzuana said...

status dia permanent, tapi aku memang tak penah ler paham system opis dia nih..dia keje ngan itu Iron Lady la...SECURIFORCE..hahahahha bangga aku bagitau kompeni tu ntah hape-hape