Tuesday, February 17, 2009

Aku dah okeyy

Thanks to everyone who cares on me.

haku dah hokey..but still nak ngelak jumpa those yang terlibat dengan that stupid MISCOMMUNICATION incident.

Semalam masa nak jumpa bos amek last year appraisal form, terserempak ngan itu femfuan. Dia takut2 or nyampah nak tengok aku...aku lagi NYAMPAH nak tengok dia..

Malam tu aku citer kat abang ngan mata yang bergenang...pastu tengok amazing race pastu tido...pagi dah tak de rasa apa-apa dah...

But, being me yang -ve tak sudah-sudah..aku macam malu and takot nak lalu lalalng depan colleague sebab rasa macam when me passes by, they will talk nasty thing about me behind my back...tapi aku kena kuat and kental and liat & keras hati...they are not the one who pay my salary..just cakap-cakap diorang tu mungkin akan effect my appraisal for 2009 la..sebab they're all senior, senang jek cucuk jarum kat bos...but lantak ko, bak kata aku dulu ADA AKU KESAH???

5 comments:

enina said...

mazz, apa yg benar2 berlaku mazz?

tapi kan, my sis mmg ada problem la dgn uitm punya staff ni. my sis dapat offer pergi netherlands (ICC- international criminal court), (my sis law grad).. tapi pelik semua orang2 dalam fakulti undang2 tu against her, diorg semua taknak kasik la my sis scholarship utk pergi netherlands tu. even though NC kasik. pelik kan? budak2 naik gunung everest boleh lak diorg sponsor. Pastu diorg macam sakit hati giler bila my sis cakap dia akan pergi jugak even without scholarship. tahapa2 la org melayu nih.

Yang kelakarnya, ada lecturer2 tu siap cakap kat NC, dari uitm sponsor my sister pergi Netherlands, baik uitm sponsor lecturer2 pergi sana. Apply la dulu kan, ntah2 takleh dpt pun. Dengki giler.

mazzuana said...

Nina, as i said, typical malay. Sponsor naik basikal keliling dunia bagi pulak...

Detail story i email kat u nanti. benci nak ingat balik

enina said...

mazz, aik.. u ada email ke.. ni email i tau.. enina121@yahoo.com.. :)

Anonymous said...

keja ngan uitm ni buat kita kena jadi pekak badak, pedulikkan kata nista oghang sekeliling, kalu tak kita mmg takkan berjaya. actually i'm also a uitm lecturer, we are under the same roof 'fspu' but i kat arau

gEe Eunjo said...

maz kolo drg byk bunyikkkk ..lempangkan aje! haaa br tauuu..dengki busuk ati la tuuu..eee tu la dia melayu yg layu..seperti yg kgee tulis kt blog kgee 'MANUSIA AKAN KURANG SENANG MELIHAT KITA SENANG'..g mam dgn drg..