Monday, February 16, 2009

Sedihhhhnya



The situation really made me feel downnnnnn.....
Sampai aku rasa nak resign..yes i tell u, R.E.S.I.G.N..
But bila aku dah waras sikit, apa ke hal nak resign pulak...keje gomen bukan senang nak dapat..Pegi MAMPOS dengan semua orang yang menyakitkan hati dan talking about me behind my back...GO TO HELL!

And they conclude everything happened as MISCOMMUNICATION...Babi tak???

Sorry for my harsh words used today..aku memang tengah bengang sampai blood pressure aku rasanya naik balik ni...

5 comments:

i.s.z.a.n said...

sabar yer beb, molot org memang tabley totop.

Unknown said...

salam,
i know how you're feeling.
same thing happen to me. typical kerja dgn majoriti melayu. mulut jahat. sentiasa perati cari salah orang, then tukar citer kasi lagi gempak...
seriusly, me kesian kat mak bapak yg dpt anak busuk pewot mcm ni.

sabar lah dear... Allah bagi ujian kat sini, dia mudahkan kerja kita kat sana... insyaAllah...

afdni said...

moh la join hcm balik..hiks hiks hiks..lantokkan jek maz..bak kater k.gee 'ader aku kesah'!!!..

mazzuana said...

Iszan : haku memang tengah menyabarkan diri...

aznil : typical malay kan?? hati busuk macam daki pusat!

mak yun: join hcm balik??? bolehhh tapi tak mo bos macam saibani or itu MAY..

enina said...

hmm bukan melayu je mazz, kat sini orang expat pun ada citer2 kurang enak.. siap bergaduh nak bertumbuk.. sewel betul. kekadang anak bergaduh, mak bapak masuk campur.

sabar ye mazz, diorg tu jeles kat u tu kot. almaklumlah diorg tu kan sewel. haha..