Friday, February 27, 2009

Alhamdulillah, semua dah ok

Alhamdulillah peti ais dah sihat...

Kulit aku yang sunburn pun dah sihat..

And berita baik yang aku cakap aritu amende?????

Jeng Jeng Jeng..

Hari Isnin nanti insya allah kereta baru aku keluar...yeaaahooooo...no plat dah booking sebab nak sama dengan keta wira tu..so after this boleh la aku gi keje awal sikit and balik awal...

Next month takleh la nak sopink giler-giler lagi...

tapi..

semalam aku baru dapat Penyata Laporan pergerakan Gaji maknanya application aku untuk revise gaji yang dah approved aritu..akan di bayar bulan depan..beserta tunggakan dari Julai hingga March...wahhhahahahahhaha RM2K++ tu...tapi tolak cukai, tolak EPF segala mak nenek, berapa la yang aku dapat..dari tak dapat boleh la.....iyer tak??

So, i'm happy...lalalalalala

2 comments:

ANAKIRANA said...

wowwwwww bestnya ..kete baru!!!
kete apa wehhhhh..cepat la blog

noniey said...

wah congrats... best lah 2009 ko.. ngan kete baru, gaji baru.. kete apa? jangan lupa tunjuk..