Sunday, February 15, 2009

Nak balik dahhhh

Aku tak snap gambo pun sebab tak berjalan sangat pun...lagi satu 1brneo tu jauh sket nak gi KK town. Ingat nak jumpa Halen tapi takde rezeki dia tak sihat. Kalau tak dapat jumpa Nasya...tak pe lah halen, one day i am sure i will come back here again...kali ni nak dok le meridien ke, depan jek pasar Philippine tu, senang nak makan ikan bakar semua...

Pegi airport awal tadi. Sebab Uitm Sabah sediakan driver, so hangkut kitorang-kitorang pegi town and aku together with one lecturer from fakulti pengurusan maklumat ni kebetulan naik flight yang sama. Kitorang made a plan to catch earlier flight, tapi very unlucky of us, takde flight kosong pukul 3.30..kena standby tapi yang standby pun lebih 11 orang..malas la. So stick to our original flight departure which is 5.35pm..

Sempat jugak beli frozen prawn and siput tarik. Beli satu untuk mak and satu untuk MIL. Kena adil dan saksama ma.....Untuk family aku??? tak beli pun, sebab kitorang laki bini allergic seafood.

Aku baru tau yang aku sorang je yang bayar duit hotel sendiri. Yang lain semua pakai LO, Pre-Paid Invoice la...menci...ye la, kerani kat jabatan aku tu kalau tanya macam nak telan orang je. Maka kenalah aku tunggu sampai 15hb untuk claim aku masuk balik.

Nasib baik mulut ringan nak tanya staf Uitm Sabah pasal driver. Kalau tak mau terbang another RM40 duit teksi nak ke airport. Kalau dari Meridien ke airport RM20 je..kena simpan duit untuk pegi terengganu pulak 21hb ni...

Hmm...lamanya nak tunggu sampai 5.30ptg. Nak berjalan pun bukan ada tempat best pun airport ni. Banyak benda yang dalam renovation lagi. Nanti sampai KLIA kena naik ERL sebab abang tak amek aku. Dia amek kat KL Sentral je. Lagipun it's not easy to handle adam for one hour journey from ampang to KLIA if he is driving alone.

Yang tak bestnya, kali ni aku outstation feeling lonely giler. Teringat kat Adam je. At one time ni, i was talking with him, suddenly i just couldn't hold my tears from bursting out. Haiya...macam tak penah tinggal anak pulak. Anak holeh, bukan laki. Ngan abang tak rasa sangat. Maybe Adam dah makin besar dia dah pandai cakap panggil aku mama mama mama sampai naik pekak kita ni..tu yang buat aku lagi rindu kat dia. Nak ilang rindu tengok gambar kelakar dia kat Bandung, berdekah aku gelak.

Semalam tak leh tido. I woke up at 2am. Ate maggi. And couldn't get to sleep until 4.30am. Pity me, ingat kat anak sampai gitu sekali.

1 comment:

Anonymous said...

haaa.. dah selamat smp eh. sory la x dpt nak entertain u masa kt cni sbb keadaan x mengizinkan. next time dtg lg yer of i ble bw u jenjalan hehe.

tp ahad tu mmg sy ader pegi 1 borneo lebey kurang kul 1 ader jgk la tawaf kt booth IPT tu tp mcm byk dh kosong jer. hehe.. sopinx ikan bilis erkkk.. :p