Monday, September 22, 2008

Lembab Betul Maxis ni

Malam semalam aku dah online nak post kat blog. Nak upload gambo adam ngan kak zubye lagi. CD nya dah dpat hari jumaat aritu. Tapi bila aku nak upload jek, punya la lama menunggu. Connection ok jek sebab aku try bukak web lain laju jer..tapi bila tang nak upload gambo, lembab tahap cipan pulak..

So, nak bawak ke opis dvd nyer tak leh pakai pulak, stuck pasal hape ntah...so, kenalah aku tunggu balik umah a.k.a malam kang.

Citer weekend, so and so jek...macam biasa berbuka kat umah mak and my MIL..kali ni kat umah MIL aku masak Mee Jawa. Abis dua bungkus mee diorang makan...aku dapat dah last-last sikit jek...sebab suapkan adam makan nasik, dia makan dengan main-mainnya...dah tu orang suap nasik dia nak mee pulak..hai macam-macam...Mendapat sambutan mee jawa ku itu..hahaha tu maknanya apa? kena puji diri sendiri la...maknanya sedappp....hahhah gila perahsannn...Kat umah mak the day before tu buka posa lauk kegemaran aku, asam pedas ikan terubuk, ikan pari bakar (ni beli jek), siput sedut lemak keladi, and roti john sedap sari Seksyen 13, Shah Alam (giler adik aku pegi sana semata-mata nak beli roti john ni..tapi mmg sedap)....tapi semua aku makan sikit jek sebab aku bendera merah sepanjang minggu lepas so kena jaga adam time iftar, bila turn aku makan orang dah nak kemas-kemas dah..so spoil mood nak makan lelebih....

Esok gaji...yahooooo time untuk buat budget pre and post raya...jangan terlajak sudahhh....

No comments: