Thursday, September 25, 2008

Anak-Anak Buahku...

Ecewahh..kalo uncle aznil ada anak-anakku, aku ada anak-anak buahku....hahhahaha

Sajer tangkap gambo bebudak ni dah semua kerumun aku bila balik keje, mintak dokong la, suruh dengar dia citer la..ngadu la...macam pusat aduan pulak...

Ok, ni Aiman, si panda gumuk yang suka suki suruh aku panggil dia kung fu panda...suka ati la dik...dia ni dah 3 tahun setengah, berat almost 20kg, hobi dia menyakat cousins dia, dan paling feveret buat orang marah..especially atok dia..memang mendidih jek ngan perangai dia yang ntah hapa-hapa...

Aku suruh dia gi school next year, cepat jek kata tak nak..nak tgk tv kat umah atok..ala mana nak gi sekolahnya, dok pakai pampers lagi...



Ni pulak adik aiman, Airil...nakal nya masya allah...setaraf Adam la..selalu jadik mangsa buli Adam ngan Airin...tapi dia ni masa baby-baby dulu, sangatla lembik okeh...cousin lain dah jalan, dia dok merangkak lagi, orang lain merangkak dulu, dia baru nak jadik ulat beluncas meniarap...tapi skrg pantang lepas ke tanah, lari menononggggg jek


Ni gambar Aiman ngan abang dia, Ammar a.k.a Diden...abang dia ni blur and slow sket, lagi kalo ko suruh dia amek barang ke apa, memang slow mo jek dia buat..kengkadang geram.Tapi bila bergabung ngan anak kakak aku yang sulung tu, dia jadik hyper pulak, terkinja-kinja berlari sana sini tak hengat dunia...selalu jadik mangsa buli Aiman.


Yang ni pulak, budak mata besar nama Airin Qistina Hafrini, bapak panjang nama dia..Tapi cute sangat, kecik comey lote macam mak dia, cucu mek kelate nih. Mulut riuh, lasak pun boleh tahan. Selalu jadik geng adam main and buli Airil...


Ada lagi 2 orang anak buah aku Nurul and Shahreez, tapi tak de gambo...termasukla si bam bam aisyah...so diorang-siorang ni jek yang aku bagi duit raya sebab belah hubby blom ada anak buah lagi...Tapi diorang nih yang dah pandai cakap especially si Aiman ngan Shahreez ni mulut cabul sket, kalo bagi takat seploh hengget nanti dia cakap apa tau "Ala sploh hengget jek, mak maz ni gaji banyak bagi la lebih sikit"...huhu kerek lebih diorang ni, aku bagi 5 hengget jek nanti baru tau!

Bila diorag ni semua ada, rasa nak terbalik umah mak aku tu, tapi kalau salah sorang tak de, especially Aiman la, memang sunyi jek rasa...Tapi aku sayang semua macam aku sayang anak aku sendiri, sebab jaga diorang ni dari kecik dulu....

No comments: