Thursday, September 18, 2008

Hmmm apa citer ek?

Aku tak tau nak post apa...semalam dah online dah, pastu dah click create new post, tapi aku biar idling jek...tak de benda yang interesting pun...

Semalam cuti, so aku tak gi umah mak, aku jaga adam sendiri kat umah..dia behave so well..sebab sekarang ni zaman dia takut momok...aku dok apartment, dah tu mesti la dengar macam-macam bunyik benda jatuh kan, bila dengar jek bunyik tu cepat-cepat dia lari peluk peha aku...sampai nak jalan pun tak leh...so, bila dia naknakal sket aku takutkan dia..penyudahnya dia memang berkepit jek....

Upah dia behave so nice all the day, petang tu aku bawa dia main kat playground. At the playground there was a group of girls, 13-14 years old camtu la...cara diorang bercakap takut aku dengar, dah le bertenggek kat umah gelongsor samapi anak aku nak main pun tak leh...dengar lagu kuat-kuat..cakap bodoh bangang, pastu yang aku gelak cerita pasal lelaki....yang sorang kata aku nampak abang tu kat depan 7-e dia senyum kat aku...dia minat kat aku...dah yang sorang tu pulak kata mana ada dia pandang ko, dia pandang aku la...hisssshh apa-apa aje la bebudak ni, aku dulu zaman baya-baya tu tak tau lagi nak minat2 lelaki ni...yang aku tau gi sekolah, balik sekolah...

Kang sambung balik la...aku nak gi kelas

No comments: