Thursday, September 25, 2008

Alhamdulillah...

Apa yang aku alhamdulillah kan????

Kan aku ada bagitau jangan la baju raya aku jadik cam tahun lepas...so, semalam aku amek baju tu and sangatlah berpuas hati....aku ada 3 baju yang ditempah (dua baju nak pakai gi opis, satu jek baju untuk raya)...aku takut gak nak try, ye la takut tak muat ye tak...

And baju abang and adam sangatlah cantik, sewing details semua superb....aku membayar dengan rasa sangat senang hati..

tgk ni gelagat adam tak mo mama amek gambo dia pakai baju raya...




Tapi baju aku tu susah betul nak carik tudung...semalam dari alam sentral sampai ke kompleks pkns aku carik tudung, ada yang berkenan harga ridiculous (ridiculous bagi aku la, korang yang banyak duit mesti cakap apa sangat lah)..so, malam esok sambung shopping kat Jalan TAR jugak hunt for my tudung...baru ingat takmo gi jalanTAR raya kali ni...

Jap lagi ni aku nak gi Jusco Bukit Raja nak carik baju melayu ayah yang masih belom dijumpai..malam ni berbuka dengan alumni Diploma QS 2001 UTM...kat Dewan Perdana Felda.

Meh selit gambar aisyah budak bam bam nih..berat dia skrg ni 6kg...

No comments: