Tuesday, August 19, 2008

Sengal giler...

Sengal giler la time cuti semester nih...buhsannn...Bilik orang lain semua gelap gelita bilik kitorang je terang benderang...

Aku dok browse siapkan nota construction technology sampai abis..senang nanti tak terkejar-kejar..Aku ingat nak study Structure..tapi otak aku memang senagl la pasal vector-vector bagai nih, lagi la ada cos, sin, tan semua tu....cemana nih?????
Ada tak buku Tigonometry for Dummies? heheheheh...series nih..aku ngaku aku bengap bab-bab tu, aku just tak leh nak relatekan benda-benda tu semua, kalau takat kira simple trigo okeh lagi...no hal, laju jek aku kira...tapi bila dah kena terbalik sana terbalik sini, otak aku yang terbalik, naik juling bijik mata...tolong la...sapa-sapa ada solution? ke aku kena attend tuition khas untuk trigo subject untuk add maths form 5???? relevant tak kalo aku nak join? Apa aku mengarut nih?

Pastu tadi kak sue a.k.a my roommate bagitau for next sem we've to teach the same subject plus one additional subject which will be decided after final exam nanti....maknanya aku kena ajar structure jugak???? Mampos! Aku tak nak...skrg ni pun mimpi ngeri...terus down mood aku arinih...

No comments: