Friday, August 15, 2008

Ooohhh bencinya...

Bencinya aku :

1. Bila ada orang pepandai letak nama kita wihout our consent of course..untuk buat sesuatu keje...and benda tu sangatlah penting dan akan digunakan sebagai rujukan in future...dan lagi menyakitkan hati...aku tak tau pape tetiba ada meeting which end up aku tak datang la kan??? tak tau kan??? dah tu chop aku ANTI-SOCIAL...bangang!

2. Sesuka ati macam dia leader distribute tugas and arah itu dan ini...we cursed her behind our back!!! (depan-depan blom cukup berani..hikhikhik)

3. Pastu bagi minggu lepas, 2 minggu nak dah siap untuk edit stage jek....ingat aku tak de kelas nak kena ngajar??? ingat aku tak de benda lain nak kena buat????

4. Mengambil kesempatan atas nama kitorang ni BUDAK BARU maka kitorang dilambakkan dengan pelbagai benda untuk disiapkan, jadik AJK itu AJK ini..semua anda tidak akan tahu nama anda ada dalam list itu sehinggalah lagi sehari dua nak meeting...lagi sekali BANGANG...

5. Benda-benda diatas semuanya iniated by SORANG makcik nih yang GILER KUASA, SUKA CARIK SALAH ORANG, YANG RASA DIA JE YANG BANYAK KEJE....

Despite of all these obstacles, i still feel that i made a right choice of choosing this as my new career....

No comments: