Monday, August 25, 2008

Securiforce Family Day At Glory Beach Resort, PD

Last weekend pegi family day opis abang kat Glory Beach Resort, PD. Aku dah lama gilerrrr tak gi PD...

Pepagi lagi dalam kul 8 dah siap-siap dari umah nak pegi opis abang sebab kena daftar untuk amek set soalan Treasure Hunt...nyeh nyeh nyeh, kitorang masuk treasure hunt..hahahhaha cam tak caya jek aku nak join benda-benda tu semua..FYI aku sangat malas okeh nak join games-games nih, kalo netball ke..layan la...

Calon AF yang di Afundi keluar


So, sampai opis abang dah amek soklan semua, start le jawab soklan-soklan yang jawapannya 0-500m dari opis abang...huhuh suksesss....pastu dah leh start our journey, it was about 9.45am...so, heading to North-South Highway..and we found out jawapan banyak kat signboard tepi-tepi jalan tuh....dalam bebanyak soklan tu 2 je yang kitorang tak de jawapan, mis-look rasanya...apart from that okehhhh...

So, kena anta jawapan semua kat R & R Seremban, tapi kena la lengkapkan harta karun questnya ngan soklan bonus...memacam soklan la yang ala-ala putar belit...Ada tu soklannya Cheetah Bukan, Zirafah Pun Bukan, Tapi alahai terang sangat la mak ngah....
Hape benda aku ngan abang punya la pikir rupanya menatang tu sebelah kitorang jek...bendanya ialah Pondok Tepon "Helo" yang booth dia tompok-tompok merah putih tu...banyak lagi la soklannya...

mama yang boring tggu babah carik harta karun


Comel tak saya????Ni lepas submit treasure hunt Q's

Sampai sana rehatkan diri dalam apartment, then turun untuk Sukaneka. Sukaneka ni hhubby tak masuk apa pun, just tengok and cheers for our friends..Adam behave sangatla baiknya..ramai auntie-auntie and uncle-uncle yang entertain dia...aku relaxxx.....

Babah wif his friends..


Model georgio Armani glasses


Tengok Adam, muka kena paksa amek gambo


Adam ngan anak saper ntah, main pasir..


So, malam ada dinner yang temanya ialah bebas...so dengan sebebas-bebasnya aku pakai baju yang aku pakai untuk gi shopping selalunya...hahahha.kitorang pilih port paling dekat ngan serving table..senang nak rembat makanan...jauh sket dari main stage, tapi tak pe ada big screen not far from us..On that night, our group which was group no 06 announced as a runner up for Treasure Hunt, dapat Parkson shopping vouvher RM250..huhu rezeki nak raya...and then abang dapat lucky draw hamper..boleh la...banyak jajan-jajan untuk Adam jek...Makanan superb, aku bantai makan kambing panggang yang sangatla lazat berkrim nyer banyak giler...aku sedar diri yang tak leh makan kambing banyak sebenarnya, nanti mencanak darah aku naik...tapi dah sedap sangat aku bantai la makan banyak-banyak...as a result memang aku weng and high sket masa dah masuk bilik, rasa terawang-awang jek masa aku nak gi toilet...

Three Of Us


Yeay..no 2..we made it!


So, esok tak de apa aktiviti melibatkan en. rais...so, boleh chow awal...lepas sarapan kemas-kemas barang, by 11.00 dah blah kuar dari Glory Beach Resort...Adam kuar-kuar gate jek dah tido...dia tido sampai Ampang..pergh....aku pun tido gaks..heheh siap snooring lagik...tu abang yang cakap la...tapi series penat..bukan penat apa, penat sebab panas, and then ke hulu ke hilir layan karenah panglima si guntang bernama Adam itu...huhu

Tapi sangat berpuas hati okeh, balik dengan voucher dan hamper itu....Tadi abang kol kata dia tanya bebudak ajk treasure hunt tu,berapa beza markah kitorang ngan The Winner, hmmm...sungguh upset sekali sebab differs just by 2 marks which equals to 1 question...hmmm tak pe la, no 1 pun alhamdulillah la memang jugak kan....enjoy pics yer..

Apa yang seronot ntah si adam nih


The Hamper


The Spouse's Door Gift


The Voucher


Huhuhu...next yaer aim for the 1st prize okeh!

No comments: