Friday, May 30, 2008

Adam Demam...Shian Dia...

Semalam aku cuti. Amek EL sebab babysitter Adam tak de...So, aku pun jadik bibik semalam menjaga 3 little fella itu...

Malam tadi Adam tido tak berapa nyenyak...dia macam kejap-kejap nangis, kejap-kejap merengek...aku je yang tido nyenyak...huahahha. Masa aku bangun pagi tadi nak mandi, siap-siap gi keje semua tu, Adam merengek. Aku angkat dia, rupa-rupanya badan dia panas...demam. Patut le tak lena tido malam tadi.

Ni pagi tadi on the way dari Ampang ke Cheras dia tido all the time. Sangatla jarang dia jadi camtu. Aku ngan abang naik risau pulak. Bila dah sampai umah mak, dia melekat jek ngan aku, tak nak ngan orang lain. Masa nak bagi ubat dia ketap mulut sampai la aku kena force bukak mulut dia. Hari ni aku kena pegi keje gak, ada orang JKR nak datang amek dokumen kat aku. Kalo ikut ati mmg nak EL lagi...pedulik hapa aku, cuti aku tawun lepas tak abis lagi...hahahhaha

So, sekarang tgh buat keje and tgh booking ticket flight, ke mana? tungguuuuu...tempat yang tak dela best sangat bagi aku...haahahah aku rasa la tak best, mana tau dah sampai sana best pulak, mana tau kan???? Nak siap keje cepat2 pastu ingat nak balik awal sket la...teringat kat adam je ni...

No comments: