Thursday, May 15, 2008

Tagged by Mama Naufal

Been tagged by Mama Naufal

Rules:
1. Link to the person that tagged you and posts the rules on your blog.
2. Share seven random and/or weird things about yourself.
3. Tag seven people at the end of your post and include links to their blogs.
4. Let each person know that they have been tagged by leaving a comment on their blog.

7 random/weird things about me :

1. Kalau tido even siang-siang buta aku tetap akan berselimut penuh sampai leher..kalo tak nanti perut otomatik akan memulas-mulas mengganggu tidurku sebab nak kena membuang

2. Asal letak je kepala kat bantal for sure akan lelap la..walaupun aku sangatla tidak ngantok diwaktu itu..

3. Kalau nak beli baju kan, aku dah pegang-pegang, dah nak try ni and abang suruh la beli otomatik aku akan kata tak nak la...ntah hapa-hapa jek

4. Suka membeli itu dan ini, tapi pakai sekali dua tak nak dahhhh....especially perfume ngan kasut, tapi kalau aku suka sampai hancur kasut/baju aku pakai, perfume botol dia pun aku tak buang...

5. Aku suka masak, tapi kalau aku masak aku macam kureng selera sket la nak makan...dah makan asap dulu so dah kenyang..

6. Dulu masa zaman belajar, aku guna spray air untuk sembur tapak kaki - yer tapak kaki sahaja yer- sebab aku hanya boleh lelap bila kaki aku sejukkkk....

7. Aku suka mandi before tido, kalau mandi awal aku akan basahkan kaki and tepek-tepek air kat badan sampai bertompok-tompok air kat baju..pastu tak payah lap ngan tuala terus tido...Hubby aku sangatla allergic kalo aku buat ni...

Aku mahu menge'tag' :

1. Blom pikir nak tag sapa lagi..nanti aku dah dpt idea aku hapdet yeh...

CIK ISZAN, BERAPA CARRY MARK SAYA UNTUK TASK NIH?????

No comments: