Monday, March 1, 2010

Sakit otot

Padan Muka!

Dah 4 tahun tak main bowling, sekali hari jumaat malam tu adik ipar ajak main bowling pulak. aku pun ala-ala mengimbas kenangan lama la kan. Lama dah tak main sejak aku pregnant sampai adam nak masuk 3 tahun dah ni.

So semalam pegi main bowling kat Pandan Lake Club. Apstu ala-ala tak sedar diri nak main sampai 4 game. Putus jari ko.

Aku main ngan adam baling sekali..semangat budak kecik tu siap sarung kasut boling aku. last-last staff kat situ bagi kasut paling kecik untuk adam..macam ronald mcdonald dah...tapi dia enjoy...dapat main dalam 2 game setengah la...yang lain adam pulun...tapi prestasi sangat hampeh..biasalah lama tak asah skil..kalau dulu koman pun dalat seratus seploh ke atas..ni 4 game dapat berapa tau paling tinggi? 110..ceh..takpe..minggu depan kalau free pegi lagi. kat situ sangat murah. Tak kira cuti or weekdays rate ialah RM3.50 kasut RM1, stokin RM1.50...murah kan? semalam aku bayarkan dulu untuk 4 game harga berapa tau RM61.50..masuk satu stokin dan 4 pasang kasut....tu yang minggu depan boleh je main lagi...

Hari ni habis otot peha, keting (belakang betis), sakit sakit...tu la saper suruh carik penyakit???? tapi tu kan salah satu sports untuk bersenam??? Semalam memang berpeluh-peluh la..sihat sihat....

No comments: