Friday, March 12, 2010

Alaaaaa nak apa ek?

My birthday is just around the corner..yeay!

Next week to be exact. En. Rais dah hint-hint tanya nak adiah apa...ada la a few benda yang aku sebut tapi tetiba macam tak nak dah pulakkkk....Budget kali ni alhamdulillah banyak gak sebab orang tu tengah kaya...i isteri mithali tak nak adiah mahal plissss (tapi dalam hati nak nak nak...).

So, sekarang tengah berkira-kira nak apa..eiii aku ni dah tak de idea nak beli apa..bila pikir satubenda mesti dalam kepala pikir yang benda tu aku pun boleh beli sendiri...dah abih semua benda nak beli sendiri, apa yang nak dibeli jadik adiah????

Apa la...takde adiah nak adiah, dah orang nakbagi tak tau nak apa pulak....

4 comments:

isz_3707 said...

ala babe, yg beli sdiri tu bli sdiri lah, yg org bagi lainnn hee

1. new bag?
2. bling2?
3. wallet?
4. new family member? lariiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Siti Mazzuana said...

huhuhu yang no 4 tu tak diambil kira cadangan...dah beli dah...nak beli wallet tapi tak menepati citarasa pulak...penyudahnya i beli apa tau...i borong tudung ariani sampai 7 helai dengan duit yang dia bagi...ntah hapa-hapa je

okinokiyo said...

Mazz tudung ariani leh beli sendiriii hahaha

Siti Mazzuana said...

ha ah mai...tapi aku dah tak tau nak apa......tu la laki aku cakap ntah hapa-hapa dia nih...