Monday, February 8, 2010

Macam mana nak buat ek??

Ada sorang student haku ni, aku syak dia buat plagiarism...tapi berkali-kali aku try provoke dia to reveal the truth..tapi dia buat dekkkkkk je. His engligh is superb with no grammatical or structural mistakes. NADA-NOT A SINGLE SENTENCE ok! Pelik bin ajaib sebab dia seorang yang ber-problem (according to my colleagues)

serius aku dah try provoke kata aku nak hantar dia pegi VIVA session la, suruh orang lain check la, dia tetap buat dekkkk...tapi aku yakin memang dia plagiat from somewhere...

Arghhhhh tension camni, sebab dia jadikkan aku sangat tak bersemangat nak baca hasil keje dia...

Penah terpikir kot la dia ada hidden talent yang memang menyembunyikan ke-superb-an dia tu..tapi tengok kertas peksa dia (nak tengok english dia sebenarnya) sangatlah mustahil dia boleh menulis dengan begitu hebat sekali....haiyooooo..pening pening...

No comments: