Wednesday, August 5, 2009

SiLa CooL kan DiRi AnDa...

Ye itulah ayat untuk aku di waktu nak masuk tengah hari ni...

kalau tak mau aku darah tinggi lagi...

Student under my supervision datang tadi, siap bawak chapter 2 & 3 dissertation dia suruh aku check. Aikkk pelik, chapter 1 dia pun aku blom agree lagi dia dh bagi chapter 2 ngan 3??? Kalau ayat tu masya allah, memang tak paham langsung melainkan ayat yang dicedok dari artikel memang paham la...tak la aku nak kata aku punya english power sangat, tapi kalau setakat simple conjuction, simple sentence tak yah guna bombastic words pun dia tak leh buat camana???? hati aku ni membara jek....aku tak pandang muka student tu pun sebab nak elak aku lagi marah...

betul orang cakap kalau sama gender ni panas sikit ek...student aku tu pempuan...setakat ni student pempuan aku yang ni paling bermasalah...yang lelaki ada jugak, tapi seorang student sem lepas sangatlah rajinnya....yang sem ni budak lelaki dia macam tak tau arah tuju sikit, pastu apa yang aku suruh buat melawan pulak....eiiiii tensennya.....

Malas la nak membebel lagi...menyampah orang nak baca. Sekian sahaja luahan rasa dari seorang lecturer cabok!

1 comment:

noniey said...

aku pun sama.. kalau baca report dorang tu.. ya Allah.. tapi nak suh aku check semua? tak kuasa aku.. dah lah ada 10 group.. tak ke pening pala nak betulkan semua..