Wednesday, August 26, 2009

Apa Mau Makan Iftar Nanti???

My hubby ask me for ikan bakar...dia cakap beli je, but being me yang lebih suka masak compared beli dah tak tentu arah pikir nak gi hypermarket mana nak carik ikan....kat shah alam ni paling dekat bintang seksyen 7 ni la, tapi tak fresh, nak gi giant seksyen 13, macam malas...nak gi tesco pun hmm....

Kalau nak beli rasa cam tak best je. Sebab aku beli masa balik keje kang, dalam pukul 3.30..orang jual pun baru nak panaskan minyak aku dah terhegeh-hegeh nak beli pulak...

Dah 5 hari puasa, aku berjaya tak makan nasik 4 hari....makan kuih, minum JDM...tapi JDM tu aku selang2 pulak...mood tak mari tak minum...cemana tu???

Ni tengah bsan sebab orang lain ada kelas aku sorang tercongok kat bilik, hari ni free. Member cakap kat SACC mall best. Berkobar-kobar aku nak gi ni...ingat nak gi on friday tapi friday nanti aku kena balik awal gak, take over tolong my mom jaga bebudak...my father ada appointment kat spital. Tak pe...ujung minggu kan ada....cuti panjang kan...

So korang apa plan menu bukak posa arini?

2 comments:

noniey said...

ko biar betul mazz.. nape tak makan nasi? aku ni skrang tak de selera nak makan.. tapi paksa gak takut tak larat siangnya..

aku tahun ni tiap2 hari makan umah MIL.. sebab dia tak keje dah.. dia suh kitaorang makan je umah dia.. huhuhu

mazzuana said...

ntah le noniey, aku makan lauk je..macam tak lalu nak makan nasik...