Friday, August 7, 2009

Ahhh aku tergoda jua...

Oleh kerana posting puan ana pasal tudung deZahra tu, aku dengan gigihnya google carik info pasal tudung tu. Aku penah try tudung awning yang murah2 la...tapi aku rasa cam kelakar je...

Oleh itu aku menutup terus nafsu aku ke arah tudung awning tu...lagi la bila nak gi Arianni or Munawwarah terbantut je..ada jek aral melintang. Tapi bila aku tengok Ana pakai cantik la pulak....aku tanya ne of deZahra dealer, Diana kedai deZahra tu kat mana...sebab aku nak try dulu. Takut bila beli online then dah dapat tetiba macam tak suit kan...so gigih ni carik alamat and dok membayangkan kat mana.

Tadi pulak kelas kejap je, sejam kelas sejam tutorial. Dah plan ngan roommate aku nak gi deZahra tu dari hari rabu. Maka, pukul 12 tgh hari di hari jumaat yang indah...bergerak la kami ke deZahra. Sampai sana aku dah tak tentu arah tengok banyak nya tudung...pastu tak kisah ko nak try bukak je plastik try je la...nanti akak kedai tu lipat balik...so try punya try punya try...aku beli 2 helai....pastu kawan aku yang sorang ni dah buntu nak pilih yang mana....kena gi lunch dulu baru boleh berfikir dengan waras..lepas lunch sambung pilih balik...aku beli lagi satu...hehehe tamak kan???? tak hagak-hagak...


ok tak???Satu lagi gambar tak leh publish sebab aku dah tukat pakai baju seksi tetiba teringat tak snap yang tu lagii...

And i'm very happy sebab aku rasa sangat best pakai tudung tu....nanti nak gi beli lagi sebab stok baru sampai tiap2 minggu...harga dia ok compared ngan arianni and munawwarah...aku tak mampu le nak beli mahal-mahal...ni pun tak tau camana gaya nak menjawab dengan perdana menteri kat umah tu kang....

8 comments:

noniey said...

dekat2 nak raya ni, bleh ah tambah koleksi.. dezahra tu ada kat SA je ke? kalau kat kuantan ni, ariani je lah yang baru masuk..

mazzuana said...

dezahra tu ada dealer dia noni...satu malaysia ada, owner dia org tengganu la..ko tgk website dia.Ada list nama dealer

ANAKIRANA said...

kekekeke..terpengaruh jua..dah kena jangkitan dah ko hehehe

yg ko beli tu mahai gak kan..rm85 kan..cantikkk aarr..tgk awning dia terbentguk cantik

dah sesuai tu..beli jer online..

aku ada lagik tak tayang...kang kwn aku marah dok tayang bg dia geram ekekekeke

yurn said...

85? wuiiyoo mahalnyer.. eh kedai dia katner..

i.s.z.a.n said...

xmahal ke mazz dezahra? rasa lagi mahal dr munaw kot. tp memang ok u pakai. senang lagipon kan? aku pun nak try la dezahra sbb aku tengah gila printed tdg pulak

mazz said...

huhu sangat best...

yurn:kedai dia dekat dengan pondok pois kota damansara, blkg the curve

Ana: lawa ooo tudung printed dia..tak puas beli online kena gi sana jugak baru best

iszan: sila beli...best bangat..harga munaw. macam mahal lagi jek...

Sue said...

mazz, aku pon dok bekenann ngan de zahra. tgk pembaca berita tv3 dok pakai tu yg nmpk cntk je. tp aku asik tgk online je. dok pening pk nk beli yg mana. last2 sampai skang x beli lagi. ari tu aku ade call dealer ampang. ok la dia tu. bole dtg umah dia try lagi tapi x pi lagi la.. hehehhe

mazzuana said...

best ooo sue tudung dia..silalah try...tapi gi butik dia juling bijik mata..jumaat ni aku nak gi lagi