Monday, August 24, 2009

Halluuuuuu everybody..

Huh lamanya aku tak update..
Dimulakan dengan pagi yang tak berapa indah la...sebab aku kena hantar adam kat umah my sis kat puchong sebab dia buat hal tak nak duduk umah wan dia...maka petang ni aku and babah dia gigih mengharung jem yang ada kat kolumpo and puchong tu nak berbuka di sana seterusnya mengambil dia... Sampai opis jam 10..heheh lambat tak? datang lak sorang student aku yang tak pernah aku tau kewujudan dia dalam list supervision aku...datang bagi aku hangin jek...pastu untuk meng'cool'kan diri aku telah memecut kereta kecil ku itu ke Mutiara Damansara membeli ini (alasan baikkk punya!)



Ikut hati mati kata orang...memang betul pun, bukan aku yang mati (kalau dah ajal mati gak..) tapi poket aku yang nipis nak mati...nasib baik jugak gaji masuk esok...hahaha...Pastu terus gi kelas...balik kelas beli lauk kat kafe, untuk berbuka bersama family kakak ku itu, for sure aku berbuka dalam keta je ni...giler babeng jem ni kang...

Nak singgah seven 7 beli roti, nak makan ngan serunding yang student aku bagi ni...

Ok, selamat berbuka puasa..

**Dah dua hari posa aku tak sahur dan berbuka hanya makan samosa and karipap seketul...aka kuruskah aku??? wah perahsannnn...lemak tepu ada hati nak cairkan...

4 comments:

Sue said...

alahai.. jelessnye aku. bercinta la nk g ke sana, jauh! kat web dia takde update sgt kan?

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

wah sopping tdg dezahra .... mmg kt sana rambang mata mazz .. ;-)

mazz said...

sue : jom la pegi sesama ujung minggu. Web dia skrg ni dah update yang latest.

diana: rabang mata sangat, koyak poket...huhuhu

noniey said...

apa website dia ek? aku kedai ariani yang kat sini pun tak sempat lagi nak gi.. kalau online je, senang skit