Tuesday, January 6, 2009

Updet gambarrr je..

Menghilangkan bosan yang melanda sebab baru balik dari kelas yang sungguh ramai students nyer..cakap pun ala-ala memekik je dah aku tadi..sakit tekak ooo...

So, mari mengupdet gambar-gambar yang dah bersarang dalam fon aku tapi malas nak upload..

Ni pulak anak bujang aku yang baru dipotong rambut..kat kedai makan bawah umah..


Adam lagi..dia tak suka pandang kamera..


Ni adalah anak dara kecik..aisyahhh..


nama manja aku panggil dia syasyalacan, sebab kepala dia dulu bau belacan..hahahha


ni percubaan nak memakai tudung ekin, tapi menci sebab muka aku boolatttttsss..tak shomey..


Ni pulak gambo cermin yang aku baru beli kat nilai 3, tapi macam tinggi sangat pulak gantungnya...kena buat flower arrangement lain nih..yangbesarrr dan tinggiiiii...

No comments: