Saturday, January 3, 2009

Adam and his first hair cut....

Adam had his first haircut (an official one after dibotakkan masa 4 months dulu)petang jumaat at Silver Star (ecewahh kemain lagi mamak ni punya nama kedai)...at first babah dia jek yang potong rambut dulu...dia tengok diam jek sebab dia takut dengan kaler tukang gunting tu...hahahahha kelakar sungguh...helo mak pak dia pun bukan jauh beno skin tone nya dengan barber tu...

Pastu abang done with his hair..macha tu tanya anak tak nak trim ke? aku pun pelagi try le letak adam kat kusi tu..boleh dia diam jek tak de le nak terjun kusi ke hapa..terus aku suruh pendekkan rambut dia yang dah panjang kat belakang ngan tepi telinga..dia diam jek..pantas sungguh la macha tu...seploh minit pastu siap..hensem dah anak aku..kalo tak sian dia bila melasak dah tentu peluh-peluh..pastu basah jek rambut diam tergaru-garu pastu..ni dah pendek rambut ni k sket..aku ingat nak simpan rambut dia sebab aku nak buat style cendawan tu (noleh korang imagine???). Musti chomelsss...tapi aku pulak yang rimas skrg ni...

2 comments:

yurn said...

ahaaaaa.. ni adalah kedai glemer kegemaran ramai kat tmn mulia kan..:P

mazzuana said...

ya betulllll......tapi dah mahal la harga dia...huhuhu