Monday, November 17, 2008

tag lagi..kali ni workstation pulak

Sori yer puan Eza..lambat sket menjawab tag..

pagi yang indah ini dipenuhi dengan gaduh-gaduh manja orang Aeon Credit (yer, saya berhutang untuk beli barang rumah..tapi dah langsai looong time ago yer..)..maka terbantut la jiwa raga i nak menjawab tag dan memblog-hop..

Tapi i dah okay...hikhik...

Ready???? nak tengok workstation aku kan??? malu la...




Actually ni bilik tumpang jek...kat UITM ni khususnya FSPU ni congested sungguh...student ramai..lecturer pun ramai...bangunan kecik, bilik pun sikit...maka yang baru-baru ni a.k.a young lecturers ni kena la tumpang senior2 yang pegi continue PHd..kes aku ni tumpang bilik Ketua Program aku..sebab dia jadik bos, dia dok bilik air cond sejuk..aku dok kat dalam bilik air-cond suam nih...tapi alhamdulillah la ada gak tempat merempat...kalo tak beropis dalam keta la jawabnya....

Buruk tak bilik aku??? (hahaha bukan tanya cantik tak bilik aku...)

1 comment:

eZa said...

hahaahaha saje je aku kan?? ehhehe terjwb sudaaa... :)