Thursday, November 13, 2008

Hua Hua Hua Hua

macam tajuk citer baru astro pulak...

Hmm...dah selesai marking paper semua..marks pun dah masukkan dalam system and aku dengan happynyer mendeclarekan diri ini merdeka...hahahahha

Tapi proses lain panjang lagi..ada nak kena meeting macam-macam before markah boleh publish untuk student tengok...takpe..

Semalam aku dah buntu tak tau nak buat apa..dah kemas meja segala..roommate pulak nak balik tak datang opis balik lepas ni..aku pun mula la berkobar-kobar nak balik jugak..maka pukul 1.15 aku pun chow..sampai umah mak pukul 1.45, aku makan dulu (lauk feveret aku tak leh lepas..ikan parang tempoyak..yummm)..adam dah ready berbedak di muka dan berkasut menunggu aku depan umah...lepas makan chow balik ampang...dalam pukul 2.20 camtu aku sampai ampang....

Layan adam jap tengok Ultraman, tau-tau aku tertido..aku bangun pukul 3.15pm tengok dia pun tido sebelah aku...Ultraman yang tengok kitorang..Aku dah plan nak masak Sagu Gula melaka...so adam tido, time ni la nak buat projek masak ye tak??? Setengah jam lepas tu jadik dah sagu gula melaka aku..(tak de gambo la..tapi ada lagi dalam peti ais nanti aku upload kasik terliur sikit...). Sambil masak sempat lagi aku dye stokin nak buat bunga..member tempah kaler yang tak de di pasaran kenalah aku dye stokin putih...20 minit siap!..tunggu jemur je..

Habis dye stokin adam pun bangun..layan dia makan popok jap, sambil tunggu abang balik..Lepas maghrib keluar gi makan. Kitorang gi makan kat satu kedai mamak baru ni tau..tapi aku tak tau la apa mamak ni letak kat milo ais dia..balik tu, landing-landing kejap..tak semena-mena tiga-tiga orang tido sekali..bangun serentak pukul 2.56 pagi..mamak ni letak ganja ke ubat tido ha???? serius..aku ngantuk lagi sampai pagi nih...takmo makan kat kedai mamak tu lagi...

Pagi ni aku datang opis nak bagi bos sign officially result exam paper aku ajar, pastu ingat nak gi SACC mall jap...nak gi MPH..i need new books.....terisi masa lapang aku..dah aim buku apa nak beli...yeehaaa...

1 comment:

noniey said...

tu lah bestnya jadi lect. hehehe. time students takde, main game, blog hoping je lah kita ni. huhuhuhu