Friday, November 7, 2008

Dalam pada bz,,ini rupanyer keje aku...

Hahahaha gelak syaiton dulu....bz memang bz beb...dateline submission markah 2 subjek aku dah berakhr petang tadi..TAPI..aku rilex jek menanda lagi dalam bilik...sampai MABUK...aku makan pagi tadi je. Makan mihun goreng. PAstu tak kuar lunch..marathon marking paper..kena pulak paper calculation..bulau bijik mata aku..pastu petang dalam pukul 4.15 aku dah takleh tahan dah...perut, tekak, mata aku sumer pening....berpinar seh bijik mata...terus aku stop, nak gi toilet pun ajak roommate sebab dah pening sangat rasa nak pitam. badan ngan muka dah kuar peluh sejuk...dalam berpeluh pening tu aku balik jugak...singgah KFC beli twister makan suku pastu kat tol batu 3 aku benti tepi buweekkkkkk muntah....haaaaaahhhh lega....jangan saspen..bukan preggy yer puan-puan..takde proses percambahan bijih benih terjadi yer..:P..gina la rupa aku kalo skip makan...bukan tak nak diet, tapi nyusah diri tak guna jugak kan...maka aku bernekad akan makan makan dan makannnnnn.....makan budok!!!

Sebenarnya nak citer kesah semalam...aku bosan tahap cipan menunggu skema jawapan dari ketua subjek..tak leh nak start marking kalo tak de skema..kang markah tak seragam pulak...tunggu punya tunggu datangla partner mengulor aku....yang aku pulak baru jek bukak gmail aku..tgk sns hantar emel list warehouse for this and next week...hmmmm poket tgh tebal mmg banyak syaiton datang gugat hati dan iman la....terbukak luas mata aku tengok ada sale CROCS kat amcorp...aku mmg plan nak gi Subang Parade pukul 1 nak gi amek beg yang aku order dari US...huh sambil nyelam minum air nih...maka pergilah dengan senang atinyer ke amcorp...sampai sana pukul 11.15...sale tu kat concourse...sekali tu dah tak de benda dah...orang CROCS tengah kumpul saki baki simpan balik dalam kotak and diorang dah seal and ada pak guard tunggu situ...rupanya sale tu went crazy..people pushing, pulling, grab whatever they could..heard from one ah-so, one middle age women was pushed and suddenly fell off and thrown into the big box full of CROCS...imagine la cemana...malaysian goes wild bila sale....tapi aku tak putus asa...dok round-round tengok kot kot ada yang letak tepi..last2 satu seller ni jerit anyone want this pair..LAST one...aku pun dengan bangganya pegi and amek..tak tau harga pun..lantak la...saiz just nice mmg size kaki adam....memang aku nak carik crocs dia...bebudak cantik la pakai crocs ni, kalo orang tua ada buroksss sket...harga asal RM169.00 after less dapat RM84.50...ok la tu...




Lepas kuar amcorp tuju ke subang parade pulak...nak amek beg sambil tu makan Kenny Rogers dulu...Finally dapat gak beg aku tu...sangat happy...

LC satchel..


LC mini bag..


pastu meronda dalam parkson tak pasal-pasal terbeli pants...pastu ronda lagi hampir-hampir nak rembat baju kat ms read..tak de saiz aku pulak....selamat RM149...pastu kaki dah sakit maka baliklah ke kampus konon nak sambung keje....last2 balik tu aku sebok kemas meja bagai alih-alih kul 4 balik dah....hahahhaha....

Makanya harini berbeg baru lah daku ke opis...cewah semangat lain macam pakai benda baru...and jariku gatal lagi mengonline sopink lagi sekali...kali ni beli bucket bag pulak...haiya..ini macam duit banyak bergunung-gunung pun boleh nipis....kena istighfar ngan muhasabah diri balik ni...astaghfirullahal'azimmmmm....(sambil jari melilau cuba menaip address sopink blog lain pulak...)

4 comments:

i.s.z.a.n said...

adoiiii jelezzzzzzzzzz...

mazzuana said...

iszan...hahaha sila jeles..tapi guwe punya sopink tak lawan tahap ke'sopink'an mu..guwe sopink murah2 jer..

noniey said...

aku lagi jeles. jangan harap lah kat kuantan nak dapat sale macam tu

Dong_Sanchai said...

bleh tahan ganaz jugak kau nih bab shoping2 yeh