Tuesday, October 14, 2008

Teka aku kat mana???

Nope bukan obersi...bukan bukan..aku tak kaya nak gi melancong sana sini...

Aku kat KELAS..hahahha yup in the class i mean..semasa waktu mengajar nih..Bebudak tengah buat test aku dok update blog kat depan nih. Test sejam. Senang giler soklan. Senang dibaca, tapi susah dijawab. Hahaha keji betul.

AKu tengah buat minutes of meeting untuk meeting department esok. HAri ni baru terhegeh-hegeh nak buat. Jangan salahkan aku yang lembab, tapi internet connection faculty yang macam hapeh semalam. Aku puas try download template minutes of meeting dari member tapi tak dapat. Sajer jer suruh aku gelabah siapkan hari ni.

Okeh, nak jadi inspector sahab jap. Jalan-jalan try nak catch any the student yang bawak toyol.

2 comments:

Anonymous said...

pssstt.. Puan mazz dah bangun. sorok2 toyol cpat. hihi

mazzuana said...

Huahahhahah, tak de yang bawak toyol pulak hari tu..tak pe, exam mggu depan jaga la kamu semua...hahahhah