Tuesday, October 28, 2008

Foot Reflexology

Ada sesapa penah buat reflexology nih?

alkisahnya semalam kan aku demam, so badan sakit-sakit..aku suruh kakak aku picit..tengah-tengah sedap tu teringat pulak nak pegi berurut satu badan..sebab lepas pantang setahu 6 bulan yang lepas, aku tak de berurut pun lagi...

Kakak aku ajak gi Tesco Cheras tengok kat Wellness spa ni...so, aku try la buat foot reflexology dulu...nak urut satu badan aku prefer makcik-makcik tua or mak bidan yang urutkan..

Sedap la urut kaki tu...aku geli sebenarnya...tapi tahan la..bila terkena point pinggang awwwwwuuuu sakit i tell you...aku mmg ada masalah pinggang lepas deliver adam dulu...and masalah bladder...menurut cik tukang urut, kaki aku sembab sebab air tak keluar betul dari badan...memang pun...kaki aku kembang semacam, kalau tengok kat area calf lagi la...gentng semacam..macam nak meletop kata laki aku....well well...aku kena lebih minum air ni....nak beli barley banyak-banyak then nak buat air barley....minggu depan nak pegi lagi...RM30 jek for 40 minutes...worth it tau..try la..

No comments: