Tuesday, October 14, 2008

I'm so pissed off

Aku gerammmmm.

Geram dengan ke'kurang ajar'an budak-budak melayu kita nih.

Aku lom keluar kelas lagi, tapi budak next class dah masuk and bising giler teriak sana sini hu ha hu ha tak hiraukan aku yang ada depan kelas ni. Aku hangin la. Waktu kelas aku tak tamat pun lagi diorang dah masuk buat kacau. Kalo dok diam tak pe gak ni bising macam keling karam (sorry, no offence yer)...

Pastu yang tambah sakit hati aku cakap don't try to be rude to me, budak tu boleh jegil mata kat aku bila aku tanya nama dia then dengan proudnya dia cakap ROHAIZAD RAMLI...macam try to challenge me as if i'm not dare to tell the KP his rudeness. BAGERO betul la student ni, kalo camtu perangai dia aku doa biar dia fail subject tu then dia kena jumpa aku lagi semester depan. Aku ajar dia TATARAKYAT..hahhaha

No comments: