Tuesday, October 7, 2008

Nak masak apa harini?

Ikutkan aku nak masak nasik lemak malam nih.
Tapi abang kata suruh masak mee goreng.
Kak zura pulak ikut jek nak masak apa pun.

Hurmmm....kat luar ni ujan lebat gilos. Kelabu semua pandanganku. Memang lebat sampai bangunan depan ni pun tak nampak dah....alamatnya jem la batu 3 tu nanti. But it's too early kan, aku nak chow balik kul 4 la..semalam ada ke patut jem kat federal from amcorp mall sampai simpang cheras midveli???? gilooo....

Eh dah menyimpang pulak. So, malam ni masak mee goreng rencahkan kerang and daging. Senang. Balik ni nak gi beli mee sebungkus ngan taugeh.

Aku boring ni sebenarnya tu yang tak tau nak citer apa. Aku skip breakfast and lunch so, dinner nak tak nak makan la sket pun. Kang aku gastrik gulung-gulung sakit perut lagi susah.

Ha, untuk kengkawan kalo nak datang umah, call je la bagitau yer, tak de open house tahun ni sebab macam tak cukup masa je, aku dengan bz siapkan bunga dulang adik ipar aku nak kawen deepavali ni, bz nak tanda assignment + test student lagi, bz 18hb ni kakak aku buat kenduri cukur jambul anak dia la...ujung minggu mak mentua aku dah tempah nak ajak aku gi nilai 3 la...huhu kesimpulannya bz la..

SO, nak datang beraya meh la, hari keje pun tak kisah...malam la kan kiranya. Just bagi tau at least sehari awal. Senang aku nak prepare apa yang patut.......

No comments: