Monday, April 14, 2008

Adam the future footballer...

Aku belikan Adam jersy bola (erk aku beli babah dia bayar..kwang kwang kwang)..sebab bapak dia memang mengidam nak tgk little hero dia bergaya ngan jersy bola..dengan harapan in future anak dia ni tak jadik kaki bangku & jadik sports person cam dia...aku layan kan aje...layaannnnnn....

So, ni gambo adam pakai baju bola itu dengan aksi ala-ala spiderman (aku panggil spiderdam...)abis rak tv dia panjat..dah panjat meniarap segala tak reti nak turun...apa la...ni sejak dah berani-berani menapak ni, lagi la rajin nak lepas tangan nak jalan...penat nak jaga...

Tengok...nak start panjat

carik benda tersembunyik...

Hmm.. i wonder what's behind this???

steady jek berdiri..jatuh tak hengat nyer kuat nangis

Look at my teeth...


Sibuk orang nak tangkap gambo, sibuk dia nak rebut kamera..last2 letak dia kat jeep dia bagi dia leka main kat situ...Sekali tu babah dia panjat kusi nak amek shot dari atas, dia dok panjat jeep dia pulak sambil sengih-sengih...Sekarang ni kena amek gambo manyak-manyak before his first birthday..nanti mesti rindu gelagat dia time umur-umur gini...



Sepanjang ujung mggu aku malas nak masak bubur adam so, aku bagi adam makan spiral pasta ngan sup campbel..malas tak aku nih???? hahahhaha dia suka tau...makan mesti licin...tapi leceh la nak potong-potong pastu tu...malam tadi dinner aku bagi dia suap sendiri tapi biasa la, lantai makan lagi banyak dari dia...

inila makanan adam bila mama dilanda penyakit M


I'm thinking of letting go some of Adam's stuff...next post la kita citer yer...

No comments: