Tuesday, January 15, 2008

Updates!

Bosan betul bila pepagi yang indah & mood aku tengah baik ada pulak sub kon yang tak sayang mulut call, then tanya pasal payment, bila aku cakap blom process siap boleh cakap kat aku "tu la, apsal semalam cuti", aku terkedu jap..ni pehal pulak nak cakap-cakap pasal aku cuti plak ni, seuka ati aku la nak cuti ke nak keje...bengong jek...

Semalam aku cuti sebab bawak my hubby pegi klinik lagi...last saturday dah pegi, sebab dia kata macam ada bengkak kat kelenjar kat kelengkang & sakit bila nak kencing..aku suspect batu karang la kan..pegi-pegi klinik doktor cakap maybe baru peringkat nak jadi or only serpih-serpih..so makan ubat but hari ahad malam sakit teruk je aku tgk...isnin tu decide kita pegi klinik lain...sonyer dah pegi & doktor bagi MC rest & ubat hancurkan batu tu biar keluar sendiri...

Maka dengan itu, weekendku tidak diisi dengan apa-apa aktiviti berjalan-jalan, just gi umah my mom on saturday and my in-laws on sunday...Adam lak wat perangai tak nak ngan aku, nak ngan babah dia jek..dah le orang tu sakit pinggang segala nak kena dukung dia pulak..hubby aku sampai moody-moody coz bengang jek adam tak nak ngan aku & aku ala-ala relax je kan...

Hmmm...so pagi ni Adam naik lemak la dah dok ngan mama babah dia for 3 days, aku nak pegi keje pagi tadi, bye-bye dia pastu dia jerit punya la kuat nak ikut....apa la...

Memandangkan hampir 80% kengkawan aku dah buat & nak buat birthday bash anak memasing, aku pun nak sibukkan diri la buat preparation birthday adam even it is 3 months away lagi..huhuhu mama & babah dah banyak plan dalam kepala ni..Ddah boleh start pikir about the party packs, door gift for me & hubby's frens...games (tak tau la boleh buat ke idak since aku buat kat umah kan, confined area.., decoration rumah..memacam lagi la..huhu excited nih..

Dah tak tau nak cakap apa la, aku tgh banyak keje tahap gaban nih..tak tau nak buat yang mana satu..menci menci menci camni tau...

No comments: