Sunday, January 20, 2008

Adam & his ball pit

Mama bought Adam swimming pool but not to fill in with water but with play balls....
Memula cam jakun je anak bujang aku nih tengok amende la yang mama & babah dia gilir-gilir tiup nih..sampai naik habis angin dalam badan aku nih tak jugak penuh2 angin pool tu..at last instead of round shaoe jadik a bit oval...jadik la..

Adam punya perangai skrg ni tak leh dengar orang cakap kuat-kuat, gelak kuat-kuat pun tak leh, sebab dia ala-ala ketakutan gitu...may be sebab aku selalu sergah dia bila dia nak capai power point/ extension wire kat tepi workstation kitorang ni kot...dah le aku ngan hubby aku tengok tom & jerry yang kelako bangat tu gelak dalam perut jek, tak leh gelak berdekah-dekah...

So, ni gambo-gambo adam tgh enjoy & nangis ketakutan melihat ball yang banyak...









No comments: