Wednesday, March 16, 2011

Pakar Putar Alam

Pernah encounter any situation di mana si pembawa cerita menceritakan pada awak (tuan punya diri) bahawa somebody else is talking about you behind your back.

Apakah tindakan anda?...and yang best nya macamlah aku nak percaya sebab si pembawa cerita ialah dikenali sebagai sorang yang berkaki lebar si Putar Alam.

Hello.....ko cerita kat aku macamlah aku tak leh contact orang yang bercerita tu and ask him/her directly betul ke apa yang dia cakap tu?

Haiyoh...dunia ni kecik la weh....komuniti kat opis ni lagi kecik. Apa la...

Tapikan...kesian tau jadik aku ni...asal nak cakap buruk je mesti nama aku terpacul padahal diorang maskudkan orang lain tapi nama aku yang disebut....

contohnya "student si mazzuana tu komplen dia tu tak membantu supervise student"...padahal dia cakap contohnya orang sebenarnya ialah SITI kononlah namanya....apa yang sama aku ngan orang yang sebenar aku pun tak tau...tapi aku selalu jadik mangsa keadaan...yang menjadi lebih haru ialah tang tersasul nama aku je mesti cerita buruk. BENCI!

No comments: