Monday, March 28, 2011

Apa kena nih?

Weekend dipenuhi dengan aktiviti mem-baking. Alhamdulillah rezeki takleh nak merungut penat.

tetiba semalam masa on the way nak gi hantar order kelopak mata bawah aku belah kiri ni sakit sangat, and now pepagi ni berair je...takkan nak kena sakit mata pulak.

kalau sakit mata mau aku jadik panca sitara pegi kelas nanti. Takleh nak sakit la for 3 minggu ni. Jadual sangat tight dengan presentation student. Lecture syllabus dah habis.

So, enuff membebel, sekarang ni aku memang kejenya masuk lambat je. Dekat kul 10 pagi baru masuk opis. Kenduri kawin adik aku dah dekat, so pepagi bawak mem ngan tuan besar pegi bank la, pegi sana sini la nak bayar itu ini la...hadoiiii penat di situ. Rabu ni dah kena booking ngan parents, bawak diorang pegi pejabat imigresen nak kena renew passport mereka-mereka itu. Ada la projek lepas kenduri kawin adik aku selesai.

No comments: