Monday, February 28, 2011

Penangan KK

Hasilnya....kulit hitam pekat melekat berkilat!

KK sangat panas, i yang dah sedia tanned ni haruslah jadik well done kaler kulitnya. Kulit muka aku sangat senang sunburn. Be it ko gi riadah 5 minit matahari lite lite pun balik tu muka sudah jadik kuda belang...

Redha je la. So sekarang otot2 sangat sakit sebab catwalk 3 kali ke pasar filipin dari condo penginapan. Dekat je pun dalam 500 meters. Tapi semput wo. mana tak semput, kaki aku je sebelah berat 14.3 kg (aku timbang kat conveyor timbang beg tepi check in counter :P)kalo 2 belah? kira sendiri. Belum lengan aku yang besar kaki gajah ni. Mau pitam timbang tu (ke aku yang pitam?)

So, aku dah buat persiapan mental dan fizikal untuk kaki gajah ni dengan hanya memakai selipar ultra light hush puppies tu je datang ke KK. pedulik la kalo tak cantik (eh cantik je tau selipar tu)asalkan kaki guwe nyamannnnnnn....So, memang menjadi strategi aku. kakak aku pakai wedges heel pun merambu carik selipar.

So, harini start keje semula. Kelas full harini. Gambar dah upload ke laptop. Ntah bila zaman nak transfer ke CD pulak. Semalam aku hanya bermalas-malasan je kat umah. Penat seh. Gosok baju keje semua pagi ni.

Ok insya allah aku upload gambar esok and a few tips travelling to KK.

Adiosss..

No comments: