Wednesday, February 2, 2011

Shocking news

Once confirmed aku akan berkongsi info yer, info on our health.

Aku rasa keputusan aku untuk tak nak beranak lagi amatlah tepat dengan condition diri aku ni...insya allah cukuplah muhammad adam ikhwan seorang je...

Currently I'm sad not because of this disability (I prefer to call it 'gift')but because of I inheriting it to adam and because of that he has the same disability as me. But allah knows best, insya allah ada hikmah disebalik semua ni.

Luckily I knew it before I officially smbung belaja. With the cure, insya allah again I can overcome the stresses towards becoming the DR...

Pray the best for me and my family.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

3 comments:

Sue said...

mazz, what happen? apa pun, anggap anugerah Allah beri pd hamba-Nya yg mampu menempuh dugaan. hope kau n adam sihat sentiasa...

ANAKIRANA said...

nape mazz?
share la nnt yer

mazzuana said...

Insya allah, tiba masa aku share yer...