Thursday, May 20, 2010

nasib baik..

nasib baik teacher adam ingatkan aku sports day adam esok, yang aku ni mati-mati ingatkan hari sabtu....dah kelam-kabut en rais nak batalkan cuti on saturday, and tukar friday pulak...tapi tadi sat dia kol, may be dia takleh join la tgk anak dia bersukan...aku sorang la nampak gayanya...sad...:(

Memangla adam sekolah tadika lama..ada 3 tahun lagi baru dia abis tadika...but it will never be the same...he is 3 only once....so biarla sukan lagi 3 kali tapi tetap tak sama...huh emo di situ...

So esok pegi ngan my sis and my SIL....aku pool car je ngan my SIL, fetch her at my mom's crib tomorrow, my sis tunggu dekat desa tun razak...dia je yang tau nak pegi sekolah branch satu lagi tu camana..

Owh nak kena charge battery A330 ku itu...mau snap banyak2 gambar adam..tapi takut la esok dia nampak mama dia yang 'kecik' ni kat tepi padang dia tak nak dance ngan lari pulak...haiyoh....abih cemana? takkan aku nak nyorok balik tiang lampu, mau 3 tiang lampu susun rapat2 baru boleh aku menyorok belakang tu...kalau pokok pun pokok sepemeluk baru boleh mampu menyorokkan aku ni....huhuuhu....takpe saiko dia mau lebih malam ni...bagi reward gi tengok citer shrek 3, beli pop corn baru mau menari anak aku ni....

Chaiyok chaiyok adam...

1 comment:

ANAKIRANA said...

ko pakai topeng...tak pon pakai purdah :)