Friday, May 7, 2010

Kids say the darndest thing..

Berlaku dalam keta on the way gi anta dam g skolah..before that dia ralit main otomen baru beli kat pasar malam semalam...and dia bawak otomen tu masuk dalam beg keje babah dia..habis semua resit-resit ntahapakejadahlagi semua dia keluarkan..sekalitu..

"Ohhhhhhh babah bawak menan (mainan) adam gi opis eh?????" - cakap sambil angguk-angguk kepala gaya ala-ala rajinikanth berdialog...

Aku ngan en rais kat depan tengah sedap berborak terus je terdiam then tergelak....apa ke jedahnya babah nak bawak menan dia gi keje...dia yang dok masukkan semua dalam beg keje babah dia, pandai tuduh orang...dia terjumpa optimus prime tersesat dalam beg babah dia...yang dia bawak semua otomen tu yang terperanjat tu gaknya...

Ada banyak lagi benda dia cakap kelakar-kelakar tapi tak ingat dah..adam ni jenis spontaneous tau..dari diam je tetiba kang dia cakap benda yang ntah hapa-hapa...tapi gaya dia bercakap memang kena pusing-pusing kepala pastu tangan naik atas buat macam nombor 1 tu..sebijik cam orang india bercakap la...siap gaya bagai...hehehheh boleh imagine?

Babah dia cakap sebab aku suka layan citer-citer kaum tu membuatkan adam macam tu...pandai je. Tapi syok gak layan citer-citer tamil ni...

Surangghani surangghani surangghani kemala katerva va va va...aku nyanyi lagu tu pun dia boleh gelak and surprise giler aku tau lagu tu...eh lagu tu glemer zaman aku skolah rendah dulu la (sekarang ada iklan kat sinar.fm guna lagu tu)..syok wooo...

1 comment:

ANAKIRANA said...

gaya2 mami cakap kot..mcm mami jarum tu hehehe